olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Torsk... Men ny gameday idag!!!

Torsk igår igen, tuff start på säsongen! Men vi kommer igen!! Vi har riktigt bra spelare i laget, men verkar inte riktigt få till lagspelet och liret. Det där lilla extra som behövs... Vi har bye week nästa vecka så har 2 veckor på oss att jobba ikapp och vara på topp i nästa match!
Jag fick spela rätt så mycket igår iallafall så det var riktigt kul :-D både på offense och på defense.
Nu lämnar vi strax huset för att åka på tailgating!!! UVA vs Oregon börjar om 3.5 timme :-D så nu bär det av till en fet tailgating, det är familjen som hjälpte oss fixa biljetter som har den här tailgatingen. Är sooooo excited!!
IT'S GAMEDAY!!!
Lets go Wahoos! (Fast Oregon är rankad 2a i hela landet så UVA kommer förlora men ska bli riktigt fett att se Oregon spela :-D deras runningback är en av landets bästa!
Höres senare, bilder och matchrapport kommer förhoppningsvis redan ikväll.
Ha det bäst, jag vet att jag kommer ha det iallafall ;-)
Deuces

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dad
skriven :

Grymt! Är SÅÅÅ stolt över dig! Tänk att du får en massa speltid i fotbollens hemland, imponerande!