olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Två extra bilder!

Missa två bilder förra inlägget så de kommer här haha:
En av yfu personerna tog massa kort under träffen och knäppte den här på oss som jag tyckte var rätt fin ;-)

Det här var under mötet, de gav oss elever i uppgift att skriva ett tack och farväl kort typ till sin värdfamilj, trodde att de skulle sparas så Will och David kunde läsa det senare så skrev ganska emotional om ni förstår vad jag menar. Och sen så skulle vi tydligen läsa upp sitt brev out loud för alla, vilket jag försökte göra, men vart alldelles för känslosamt för mig så klarade helt enkelt inte av det så en av YFU personerna fick läsa upp det. Och efter hade vi ett litet "moment", en riktig familje kram! Så glad att jag har mina underbara värdpappor! Love you guys <3

Ville bara dela med mig av det och de nya bilderna!
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dad
skriven :

Men va i.....helt underbart fin bild!!! Nu blev det väldigt emotional även här....
Kärlek! <3

2 Mamma
skriven :

...och nu börjar jag också nästan och gråta. Sååå fint😍

3 lotta
skriven :

Ni är bara helt fantastiska alla tre! Så mycket kärlek!
Hoppas att de snart bokar resan över hit! Känner mig säker på att även vi här hemma också får träffa dessa killar inom en inte allt för lång tid.

Vi längtar efter dig Olle! <3
Kramar
Lotta

4 farbror Rick
skriven :

Shit va härligt ni har det tillsammans förstår att det blev emotional.. Grymma bilder som vanligt! Skriver på planet till Barca, 3xberggren grabs e sjukt laddade inför Camp Nou ikväll! B-) Ciao & big hug!

5 farmor
skriven :

Olle, du är en fantastisk kille!!!!! Kram

6 Ann1
skriven :

Fin bild på er tre, fantastiska värdpappor du har. Kram

7 Mormor
skriven :

Man blir alldeles varm inuti när man ser er tillsammans, underbart.
Snart kommer du hem, underbart igen.
kramisar mormor