olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Nu kör vi!

HEJ!!
the day has arrived! Dags för hawaii! Kl är 04.30 och om några minuter bär det av mot charlottesville flygplats för att flyga till DC och sedan ta flyget där ifrån till Honolulu. Ska bli grymt, är riktigt taggad! Hoppas på wifi där så jag kan lägga upp lite bilder och så under veckan. 

Vi hörs om ett tag! Aloha ;-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 CtW
skriven :

Aloha!
Ha det så grymt najs nu🏄☀️☀️☀️
Ta hand om Joss😉
Glöm ej solskydd.....

Svar: Joss å solskydd! Ska göra mitt bästa!😉🏄
olleusa.blogg.se

2 mormor
skriven :

Ha det så härligt och var rädda om er! / mormor

3 farmor
skriven :

Ha det så bra och hoppas du får vara med om allt som du sett fram emot! Jag "kräver" en inspelning på hulahula-dansandet!!Stor kram

4 Dad
skriven :

Aloha!
Ha det nu riktigt bra på Waikiki Beach och sug in ordentligt av alla intryck. Surf, snorkling, segling, stränder, hula-hula, vulkan...avis...jooåråå 😄
Kram å njut!