olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Partaj, football, och mer football

Halloj! 
Partajet var jätte lyckat! Mycket folk och riktigt god mat var det. Var kul att träffa alla och alla hade det riktigt roligt :-D

Enda bilden som togs! Maten var magisk!!

Igår var en bra dag, spelade 2 touch football med en massa dudes på förmiddagen. Var riktigt roligt!! Efter det hämtade will och David mig och vi stannade för att köpa lite fried chicken innan vi fortsatte hem. Väl hemma vid ca 1.30 pm tog jag plats i soffan för att kolla på NFL football! Var bänkad där tills jag gick och la mig vid 10, såg 2 och en halv match haha ;-) perfekt dag!

Och nu,,,, klockan är 8.25 pm och om 5 minuter är det kick-off Steelers @ Cincinnati Bengals!! Monday night football y'all!! Är riktigt taggad, hoppas på seger för mitt älskade Pittsburgh ;-) Here we go, lets go steelers!!!

Det var allt för nu, matchen börjar när som helst så måste avsluta hehe ;-) älskar att läsa alla kommentarer! Ha det bäst i lilla landet lagom!
Deuces
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JÄRVSÖ
skriven :

fan va soft att kunna se matcherna på dagarna!! här får man kliva upp kl 03:00 för att se PATRIOTS (som för övrigt tar hem det iår)!! softa och ha det bra.

2 Lotta
skriven :

Ser mumsigt ut det dära bordet. Killarna verkar ha god koll på upplägget.... Alltid trevligt med mycket härligt folk och god mat! Förstår att du njuter stort av soffläge med bästa sporten :-)

/L

3 Lotta
skriven :

Vad är allt smaskigt som serveras? Ge oss en beskrivning av buffebordet!!

/L

4 Mamma
skriven :

Oj va hungrig jag blir nu när man fick se all mat. Då vet vi nu att ni även lagar mat hemma ibland. Man undrade ett tag om köket användes hemma överhuvudtaget. Fried chicken+fotboll... Jag förstår att du trivs.
Ha det gott fina sonen så hörs vi snart igen!
KRAM

5 Mormor
skriven :

Mmm va gott det ser ut, mycket nyttigt och kanske lite annat smarr också. Härligt!
Träna på, ser fram mot att höra om nästa match.
Idag har nog hösten anlänt, få se om den stannar.
// mormor



6 Pappi
skriven :

Buffén ser god ut! Kanske du som fixade grönsaksdippet?
Men vad håller Steelers på med!? Minst sagt trög start...får hoppas på att även de får en seger på WO ;)
Kram!