olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Match bilder

Lite bilder jag tagit ut från matchfilmen:

First kick-off, jag är spelare nr 2 från våran sidlinje

Offense is rolling



Glömde säga att jag även var Holder för alla våra field goals och extra points



Min fumble recovery!!
Deuces 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pappa
skriven :

Kul att få se matchbilder! Snygga ställ! Går det att hitta filmen på nätet? Du ser riktigt nöjd ut efter recovern :)
Grattis å ha en bra helg i Richmond!
Kraaam <3

Svar: Matchställen är riktigt grymma! Och haha skoja inte att man va nöjd ;) det vet jag inte, vi får matchfilmen på hudl, ett program där alla i laget har ett konto. Kanske laddas upp på youtube men har ingen koll på det. Kram <3
olleusa.blogg.se

2 Mamma
skriven :

Så härligt att höra att du inte har ont i benen längre. Roligt att se alla bilder.
Hoppas ni får trevligt i Richmond. Kram kram

3 farmor
skriven :

Tack för svaret, kul att veta! Bra bilder där det syns att du kämpar. KRAM

4 Anonym
skriven :

Grattis mannen! Riktigt imponerande med all speltid, coach måste gilla ditt spel men det är klart keyblockers är lagets hjärta. Snart kommer passningarna för Os' TD oxå, då blir det fira med tårta;-)
(Vilka härliga wings)
Kör hårt-Chris