olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Horse Pole!

Halloj där hemma!
Vaknade upp idag, fortfarande hypad efter matchen igår. Och så väntade nya upplevelser idag! Mot häst Polon, och idag var matchen inte inställd så fick äntligen se dem spela. Det var riktigt coolt, en annorlunda och intressant sport. Är riktigt imponerad över hur de lyckas hålla hästarna i styr samtidigt som de skjuter bollen. Det var en riktigt upplevelse och en fantastisk dag. 

Hästarna ser majestätiska ut när de spelar!


Härlig dag :-)

Tyvärr förlorade Pittsburgh Steelers sin Season opener idag... Så det är riktigt trist! Men långt kvar på säsongen så det blir förhoppningsvis bättre.

Jag försöker få med så mycket dom möjligt i mina inlägg så ni får reda på så mycket som möjligt av mitt liv här! Men om det är något särskilt ni undrar över eller vill veta så tänkte jag göra ett inlägg där jag svarar på alla era frågor (om ni har några). Så om ni undrar över något särskilt så fråga gärna i kommentar fältet här :-) 
Vi hörs!
Deuces
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lottie
skriven :

Vad kul Olle! Upp på hästryggen o var med nästa gång!
/Lottie

2 Mamma
skriven :

Det där verkar vara aktion. Skulle vara kul att se. Fina bilder!

3 mormor
skriven :

Jag tycker hästar är läskiga, du var väl långt ifrån dom så du inte kom ivägen för deras långa ben. // mormor

4 Tessan
skriven :

Olle det är så roligt att läsa om dina äventyr. Jag läser alla dina inlägg med ett stort leende. Kan vi skicka hela släktens barn till W o D dom verkar helt fantastiska! Ta hand om dig och njut Tessan

5 lotta
skriven :

Så kul med alla bilder. Vilka vackra omgivningar! Härliga berg i bakgrunden. Här hemma håller värmen i sig. Igår badade vi i Säterfjärden. Vi har firat Svante som fyllt 7 och även fått en ny liten kissekatt. Sköt om dig. Vi längtar efter dig och dina fina små rapporter. Kramar från oss

6 farmor
skriven :

God morgon Olle! Det är lördag morgon och jag längtar efter att få höra hur din vecka varit, både vad gäller skolan, fotbollen och fritiden! Här hemma rullar vardagen på i ett härligt sensommarväder. Stor kram.