olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Gameday!!!

It's gameday! Just nu sitter jag i Wills klassrum ich lyssnar på hans kör, jag är dressed up och redo för game! Vi möter Culpeper high school, bortamatch igen. Jag har haft en bra vecka på träningarna så förhoppningsvis får jag spela mer idag :-D
Igår startade NFL!! Första matchen, har längtar sedan Super Bowl i februari. Och nu äntligen är det igång! Denver Broncos vann över Baltimore Ravens med 49-27. En av mina recievers i fantasy football spelar i Denver ich gjorde 2 TD och fick massa poäng! Yay ;-D
Imorgon är det dags för UVA-Oregon! Är sååå taggad. It's gonna be awesome.
Det var allt för nu
Ha det bäst
//Olle

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Hejhej!
Jag är så glad att du har det bra. Läser bloggen varje dag för att se vad ni hittar på där borta på andra sidan Atlanten. Hoppas du fick spela lite igår! Men var försiktig med benen. Vi hörs! Pussar och kramar från Sara <3