olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

We lost

Blev förlust mot rivalen Monticello, surt. Monticello är dock ett riktigt bra lag så är ingen skamm alls, de är trots allt 5-0. 5 vinster på 5 matcher och snittar ca 50 poäng per match! Vi spelade en helt okej match. Stod upp rätt bra men släppte igenom alldelles för många "big plays". Defense höll dem till korta gainsen sedan kom en 60 yards touchdown, och så fortsatte det. Men men, jag fick spela mycket och hade det riktigt kul ute på planen :-) love this game!!
Imorgon ringer klockan strax innan 6! Och det bär av mot Virginia Tech Hookies place för college football!! Matchen börjar 12 så för att hinna med lite tailgating innan måste vi lämna i tid ;-) blir även tailgating efter matchen! Alla säger att V-tech fans är riktigt högljudda så see fram imot den här matchen något enormt!! 
Dags att sova nu, big day tomorrow!
Deuces
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dad
skriven :

Inget att skämmas för låter det som. Antar att David är lite nöjd därhemma nu...? :)