olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Helg trip

Hejhej! Ännu en skolvecka har passerat. Nästa vecka går vi bara måndag-tisdag för sen är det Thanksgiving!! Ska bli riktigt grymt.
I torsdag spelade jag floor hockey med ett par polare efter skolan! De kör under vintern en gång i veckan så nu när footballen är över kan jag köra med dem :-D vi ställer upp två mål och så finns det en massa plast hockeyklubbor och vi spelar med tennisboll. Var riktigt kul! Och som gammal hockeyspelare gick man ju in och dominerade ;-) kul var det!

Om någon minut åker jag och David till ett ställe som jag inte vet vad det heter men det är ett hotell ca 2 timmar från här. Will har varit där sedan i torsdags för någon lärar grej och hotellet är tydligen så fint lyxigt så vi bestämde att jag och David kommer upp och spenderar en natt där. De finns en utomhuspool som är uppvärmd så även fast det är svinkallt ute så är det varmt i poolen så man kan bada. Ska kanske snöa till och med vore ballt med snö och bad i poolen. 
Well, bilder från mini weekend kommer såklart! 
Hade gött! Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: