olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Tuesday is wing night!!

Yesterday was wing night!! Varje tisdag har de special erbjudande på ett chickenwing ställe där man får dubbelt så många wings till samma pris som en vanlig portion! Efter träningen (som jag var med på!!) åkte jag och 4 andra från laget till wing night. Man beställde 16 wings, i 2 olika smaker. Jag tog 8 honey bbq och 8 vanlig bbq med lite extra hetta ;-) Till det valde jag blue cheese sauce. IT WAS AWESOME! Ser redan fram imot nästa tisdag...
Kom nyss till skolan från gymmet, nu sitter jag å lyssnar på Will's morning choir. Jag börjar om 55 minuter med public speaking.
Höres y'all!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

En riktig proteinmiddag! Ser underbart smarrigt ut. Det där hade jag gillat.
Verkar inte som du kommer svälta i USA.
Ha det bra! Love you!
/mamma

2 Pappa
skriven :

Haha, wings...Olle in heaven :)
Låter inte helt fel att få börja dagen med gym och sen lyssna på körsång.
Babbla på nu!

3 Lotta
skriven :

WOW! Ser oootroligt smaskigt ut! När får vi se dig kliva in i kören? Du måste väl testa? Du kan väl få supercoachning hemma med Will?

Nu ska jag åka och hämta Svante på fotbollsträningen!
//Kram från oss alla i Sjökarby

4 Chris the wiz
skriven :

Ollie! You'll be a beef!! Keep up the good work,soon you earn your first gameyards prob a td or two👊👊
Håll igen på fontänchocolat😉
Kram CtW

5 farmor
skriven :

Oj, vad mycket jag inte vet om seder och bruk over there, så det är verkligen roligt att du berättar och fotar dina upplevelser!
Ha det bra, kram