olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Nya besked, ingen träning

Kom till träningen med förhoppningar om att spela idag, även fast de gör ont när jag går så tänkte ja ge det ett försök. Coach sa igår att han ville att ja spela idag så jag kan vara med imorn så jag tänkte bita ihop. Men efter att jag nu precis varit hos Ms. Mateney, lagets sjukgymnast, säger hon att jag inte ska spela. Det kommer göra det värre och risken att finns då att jag måste missa matcher under säsongen. Så det är bättre att vila nu så jag är redo tills säsongen börjar på riktigt. Det suger, jag var skit taggad på träningsmatchen imorn som jag nu inte kommer spela. På fredag ska vi gå igenom film från matchen på Torsdagen och vi är lediga lördag söndag. Så jag har ett par dagar att vila upp mig nu så jag räknar med att kunna spela på måndag igen!
Återkommer med mer information om hur der går.
Nu ska jag ut och kolla på träningen istället för att spela, känns sådär men vad ska man göra...
Ha de bäst där hemma!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ronnie
skriven :

Lider med dig... 😢 Men sjukgymnasten vet säkert vad som är bäst, bättre att vila nu innan serien börjar. Kolla mailen
Krya! ❤

2 Mamma
skriven :

Segt :( håller tummar och tår att det snart ska gå över så du får komma ut på planen igen. Kram o ha det bra idag! / mamma