olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

GAMEDAY TOMORROW!!

Wassup!
Imorgon är det äntligen gameday med stort G!! Säsongs premiär, som jag har längtat. Vi möter Easternview high school, bortamatch. Det är ca 1 timme dit så bussen går direkt efter skolan vid ca 4, matchen börjar 19.00.
Enligt tradition är det dress code som gäller på gamedays. Alla spelare ska vara uppklädda, så idag åkte jag och Will efter träningen för min första shopping! Jag är riktigt nöjd! Hur min outfit för morgondagen ser ut avslöjar jag imorgon ;-)
Nu är det dags att sova, viktig dag imorgon. Eftersom jag nyss kom tillbaka från skadan kommer jag antagligen inte starta dock. Räknar med en del speltid ändå så det ska bli riktigt kul att komma igång! Boysen är riktigt taggade för imorn, Let's get that W! #Villestrong
Checka in för bilder imorgon!
Deuces

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mormor
skriven :

Heja Olle! Spännande att få veta hur matchen gick och få veta om du fick spela något.
Kramisar från mormor!!!!!!!!!!!.........

2 Micke
skriven :

Tjena Olle
Hoppas ni får en bra start med laget. Det ska bli kul att se bilder från matchen.
Lycka till!
Micke, Lotta & Svante

3 farmor
skriven :

Ha det så kul nu när nästa dröm ska bli verklighet !! KRAM

4 Dad
skriven :

GO BLACK KNIGHTS!!!