olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

Fiasko...

Blev tyvärr torsk... Riktigt kasst! Jag fick inte spela förens det var försent, trots att offense inte levererade någonting fick jag inte ens chansen, eftersom jag var borta i 2 veckor. När jag väl fick spela va det försent och vi sprang bara med bollen. Riktigt trist... :/
Men men nya tag nästa vecka!
Positiva nyheter är att jag har nummer 22!! :-D Våra match tröjor är riktigt feta också! De är tighta och på bröstet står det "the ville". Hur ballt som helst. Har dock ingen bild framifrån, var för sur efter matchen för att orka ta en bild... och att jag fick många komplimanger i skolan för min outfit idag. Jag hade på mig ett par mörk blåa kostym byxor, en svart skjorta och en rosa fluga med blåa ränder! Fluga är lite av en grej här i C-ville, speciellt på UVA! Dock har alla i laget slips, utom jag... lite finare...;-) haha! Längtar redan tills nästa fredag då det är dress up som gäller igen ;-)
Imorgon åker vi till North Carolina för att hälsa på Davids släkt. De bor vid en lake och vi ska sola, bada och ta det lugnt. Måndag är ledigt då det är Labour day! Ska bli riktigt kul.
Hej så länge!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dad
skriven :

Den där Olle känner jag igen... :)
Härligt att du är på g och har vinnarskalle, men ta det lugnt, din tid kommer.
Riktigt snygg gameday-outfit! Både flugan och matchstället!
Njut nu vid laken.
Kramen

2 Mamma
skriven :

Vilken härlig tradition att klä upp dig på gamedays! Hoppas du inte blev FÖR arg!! Det kommer nya matcher. Här känns det som hösten börjar närma sig. Lite regn idag. Kram kram

3 farmor
skriven :

Wow, snyggt klädval ! Naturligtvis är det trist att du inte fick spela men du har ett år på dig. Ha en skön dag hos "släkten".

4 Chris the wiz
skriven :

Ollie!
Du äger stort, att ens få komma in på plan är enormt imponerande!!! Fortsätt så här o skicka biljetter till Patriots premiär 2016, OK?!
Grymt snygg fluga, vad säger chief cheerleadern??? :)))

5 Lottie
skriven :

Olle! Stark på utsidan OCH PÅ INSIDAN! Kram Lottie

6 Matilda
skriven :

Fina bilder på dig<3