olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

En riktigt härlig söndag!

Hejsan!
Hästpolon blev tyvärr inställd pga att det var för blött sedan regent i förrgår. Trots det åkte vi till King's family vineyards ändå! Som Will och David sagt tidigare så handlar Polon mer om att umgås och att äta och dricka gott än själva matchen i sig. Så vi åkte dit och hade det riktigt trevligt! Massa trevligt folk var där. Några av Will och Davids kompisar, några jag träffat tidigare och några jag inte hade träffat. Bland annat en familj som jag träffat tidigare som har en son på 2 år som heter Elliot. Han är såååå söt :-D han älskar att kasta football med mig!
Dessutom var Brennan som jag berättat om tidigare och hans syskon och kompisar till dem där. Och Hope, från brunchen igår följde med och tog med sin syster. Så vi var rätt många ungdomar som spelade krocket, boule, kastade football mm. Jag gillade det skarpt! Längtar tills nästa gång då förhoppningsvis hästpolon går att spela.
Nu väntar en ny vecka i skolan! Det är game week!!!! På fredag har vi serie preimär... Jag hoppas på att kunna spela imorgon, det känns mycket bättre i benen. Vi får se imorgon hur det går.
Hörs inom kort! Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mormor
skriven :

Tack Olle för att du skriver på bloggen så vi får följa dig på ditt äventyr, o tack för dina foton du skickar med, alltid spännande att kolla om du skrivet nåt nytt.

Mormor

2 lottie
skriven :

Det ser härligt ut Olle, vad kul att du redan har träffat massa kompisar. Du får hålla några tal för oss när du kommer hem.
Kram Lottie

3 Mamma
skriven :

Det såg ut som en härlig söndag. Ska bli spännande att höra sen vad du tycker om hästpolo när matchen blir av. Hoppas träningen går bra med benen. Kram kram /mamma

4 Pappa
skriven :

Trevligt!
Ingen dålig picnic! :) Superfina bilder!
Behövde man inte ha Polo Sport-tröjor på sig? ;)
Kraaaam