olleusa.blogg.se

Tja! Mitt namn är Olle Berggren och är 18 år gammal. På den här bloggen kommer du kunna följa mitt år som utbytesstudent i USA hos mina värdpappor Will & David som bor i Charlottesville, Virginia.

18 år!!!

Idag är min födelsedag, yay!! :-D
Min födelsedagspresent idag är den bästa någonsin! Men först ska jag berätta om presenten igår, igår fick jag en ridtur i C-villes fina natur. Datum är inte bestämt men när det passar ska vi rida ut i naturen. Jag har aldrig ridit förut så det är jätte spännande. Ser fram imot det!
 
Så, dagens present, min 18-års present... :O <333
Vi ska åka till Pitssburgh den 10de November och kolla på Steelers!!!!!! Jag kna knappt fatta att det är sant, helt sjukt! Vet inte riktigt va jag ska säga eller skriva... Det är en dröm som går i uppfyllelse för mig! Jag är bara så sjukt glad. OMG
 
Så här ser våran träningsanläggning ut, det är inte här vi spelar match utan det gör vi på en helt ny arena! Biler på den kommer senare.
Här är när vi har conditioning träning, man ser inte riktigt mig men om man zoomar in ser man mig nästan längst bort till höger, jag har redan sprungit klart och står och väntar på de andra. I gråa shorts
Vi hörs snart igen! Peace
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Victor Å
skriven :

Grattis Olle, hoppas du får en toppen dag!
Till och med jag som inte är super intresserad av Football blir lite avis, riktigt grym present! :D
Jag ska hälsa från hela familjen och hoppas att hela året blir lika grymt som din första vecka varit!

2 Lotta, svante, Micke, kickan & Hans
skriven :

Hipp hipp hurra! Grattiskramar skickar vi från långa strander på Danska Kögebukten! Vi seglar och har ett harligt vader. Vi ar sakra pa att du haft en fantastiskt födelsedag med W&D. / oss alla ombord

3 Annika
skriven :

Grattis på 18-årsdagen! Vilken fantastisk vecka!

4 Ann1
skriven :

GRATTIS på födelsedagen Olle! Vilka fantastiska presenter, W&D har verkligen lyckats hitta det bästa för dig! Stor kram på din 18;års dag

5 Mamma
skriven :

Grattis igen till dig Olle!! Nu har du verkligen blivit ordentligt firad. Vilka presenter!! Kram kram

6 marie-louise
skriven :

Olle, vilken fantastisk tillvaro du har, jag tror att du njuter i fulla drag, tag för dig, lev här och nu. Stort Grattis på din dag.

7 Synneve
skriven :

Stort Grattis Olle på din stora dag!!! Superkul att läsa din blogg:-) Tack för att vi får följa dina dagar! Vilken härlig 18-års present! Stora kramar från oss